Povedali o nej: Etablovala sa ako medzinárodná hviezda ženskej erotickej fotografie. Povedala ona: Moja práca je výsledkom vyčerpávajúceho hľadania dobrého záberu - a šťastnej náhody.

Povedali o nej: Je to majsterka inštinktu. Povedala ona: Mám foťák a robím ním obrázky, to je všetko.

Povedali o nej: Fotoaparát bol pre ňu nástroj na to, aby sa stretávala, komunikovala a smiala s ľuďmi. Povedala ona: Nemám vlastný štýl, môj štýl je štýl ľudí, ktorých fotografujem.

Povedali o nej: Fotografiami píše svoj denník. Povedala ona: V každej etape môjho života som zažila nejakú traumu. Prežívam vďaka tomu, že to všetko zaznamenávam.

Povedali o nej: Ona prinúti stránky (časopisu) spievať! Povedala ona: Ak ťa moje fotografie niečím zaujali, tak preto, lebo som sa nebála zaľúbiť do tých ľudí.

"Len povrchní ľudia nemajú pochybnosti o sebe. Kráčajú životom pevne zakotvení v hmote. K životnej múdrosti však patrí aj pochybovať o svojich silách a pravdách, vedieť o svojom obmedzení. Ak som presvedčený, že sa musím ešte veľa učiť, môžem na svete alebo na svojom charaktere veľa zmeniť a zlepšiť. Prostredie, ktoré ma ubíja a obmedzuje, zmením najskôr tak, že sa budem snažiť zdokonaľovať sám seba," - napísal v jednej zo svojich kníh Anton SRHOLEC.

"Nenávidím ho," zúrila potichu Helenka, nežná blondína vedľa mňa. Aktuálny odpor patril Mariánovi, ktorý viedol seminár, kde sme práve bežali na mieste už pätnástu minútu bez prestávky. "Vydržíte," povzbudzoval nás Marián,"

Mgr. Dária FEHÉROVÁ vyštudovala knihovedu a výchovu a vzdelávanie dospelých. Taiji cvičí desať rokov, z toho štyri roky ho aj učí, pripravuje aj nových učiteľov taiji. 

Keď roku 1992 otvorili v Paríži Disneyland kopírujúci americký vzor, európski návštevníci ho dlho ignorovali. Odmietali tráviť voľné chvíle s deťmi pri fotení s Mickey Mausom a „otrasnému, príšerne nevkusnému“ parku vyhlásili bojkot. Jeden zo známych francúzskych režisérov mu dal dokonca prívlastok „kultúrny Černobyl“. Akcie Eurodisneylandu hrozivo klesali, až...

Čo robia zakladatelia firiem ako Apple, Ikea či Oetker inak, než väčšina ostatných? Ako môžete dosiahnuť to, o čom sa odvažujete zatiaľ iba snívať? Autor tejto knihy analyzoval životnú cestu 50 úspešných osobností – podnikateľov, športovcov, umelcov a vyselektoval vlastnosti a stratégie, ktoré vedú víťazov.

Nájdete nás na FB